مباحث الگوریتمی

کامنت خصوصی نگذارید چون من با ایمیل جواب سوال نمی‌دهم. اگر سوالی دارید کامنت بگذارید من همانجا جواب می‌دهم.

سوالهای کنکور دکتری (نرم افزار)

شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۰۴ ق.ظ

http://www6.sanjesh.org/Download/Doctora93Q/2354.pdf

اصلاً معلوم نیست کیا سوالها رو طرح کردن که! :)

ولی الآن یک سوال برای من پیش اومد اینکه سوالهای الگوریتم رو ما باید جواب بدیم؟ کلش ۴۵ تا سواله ولی ۲۰ تای اولش الگوریتمه! (در ضمن چطوری اونهایی که درس پردازش موازی نگرفتن می‌خوان سوالی مثل سوال 20 رو جواب بدن؟)

حداقل این شد که این اتفاقات اخیر من را مطمئن کرد که نمی‌خواهم توی شریف بمونم. فقط می‌مونه اینکه برم خارج یا برگردم امیرکبیر. با توجه به اینکه دومی آسون‌تر به نظر می‌رسه شاید اون بهتر باشه.

الآن سایت سنجش رو نگاه کردم دیدم نوشته الگوریتم و ساختمان داده مرور درس‌های کارشناسیه! :)) به جز این استعداد تحصیلی و زبان هم باید امتحان بدیم.

حالا فعلاً که سایت آموزش قطعه ولی وقتی وصل شد چک می‌کنم چی به چیه.

تست‌ها رو هم زدم بعد دیدم که جواب ندارن! :)) حالا یا می‌گردم جوابش رو پیدا می‌کنم یا خودم حل می‌کنم میذارم یا کلاً یادم میره! :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۵
سپیده آقاملائی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی