مباحث الگوریتمی

کامنت خصوصی نگذارید چون من با ایمیل جواب سوال نمی‌دهم. اگر سوالی دارید کامنت بگذارید من همانجا جواب می‌دهم.

۶۰۰ تست الگوریتم

شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۴۷ ق.ظ
میگم من به جواب سوال ۳.۷ اعتراض دارم. اگر درج در آخر لیست باشد ۳ تا اشاره گر باید عوض بشه نه ۴ تا.
(این موضوعش الگوریتم پیشرفته نیست ولی نزدیک‌ترین موضوع بود.)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۱۷
سپیده آقاملائی

نظرات  (۴)

سلام
خسته نباشید
من 5 دلیل نیاز به کنترل همروندی رو میخواستم میتونید کمک کنید؟
سرچ کردم فقط 3 تا شو پیدا کردم.
پاسخ:
Lost or buried updates
Uncommitted dependency (dirty read)
Inconsistent analysis (non-repeatable read)
Phantom reads
۴ تا هستند.
سلام ولی استاد ما گفته 5 تا هستن
یه سوال دیگه هم داشتم شما در مورد پایگاه داده شی گرایی اطلاعی دارین من میخواستم به عنوان تز بر دارمش اگر میشه راهنمایی کنید اصلا موضوع خوبی هست مطالبد در موردش خوب پیدا میشه ؟
پاسخ:
سلام
نمی‌دونم. خب از خودش بپرسید.
نمی‌دونم خب بگردید اگر مطلب در موردش بود بردارید.
سلام
استاد به عنوان تحقیق داده ان
گفتم شاید شما بدونید.
پاسخ:
چه درسی؟
اینها که گفتم مال پایگاه داده بود.
سلام
بله اون 5 مورد رو برای پایگاه داده میخواستم.
پاسخ:
DBMSs need to deal also with concurrency control issues not typical just to database transactions but rather to operating systems in general
به نظرم میشه یک قسمت هم اضافه کرد که مثلاً مشکلات همروندی سیستم عامل باشه. (dead lock و غیره)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی